10 Ağustos 2016 Çarşamba

Cheers Darling...

https://www.youtube.com/watch?v=GzKFEx-wsJo

Kulağımda  Damien Rice' ın Cheers Darlin' şarkısı… Gözüm yeşil ve mavi arasında, güneşin sarısıyla değişen tonları izliyor. Ağustos tüm zarafetiyle içindeki her damla güneşi salıyor üzerime. Özlemlerim, hüzünlerim, gidişlerim, terk ediliş ve vazgeçişlerim geliyor aklıma…

Gözümü kapatıyorum akrep ve yelkovana… İtalya treninde güneye yol alıyoruz. Vakit çoktan vazgeçmiş, üç yıl öncesi... Kulağımda aynı şarkı, elimde, elimi sıkıca tutan gitmez dediğim adam! Dönüyorum arada yüzüme bakıyor ve gülüyor en içteninden. Bir şeyler söylüyor. Duyamıyorum… Sesi; tınısında kesik, kısık yada eskidi bilemiyorum. Tekrar ediyor, duymadıkça ben o daha çok bağrıyor. Bir okyanus fırtınası sonrası gel-gitleri yaşıyor bedenim.

Korna seslerine karışan, anlarımın kasırgası oluyor yine bu zaman… Gözümü açıyorum; İstanbul’un göbeğindeyim. Kesilmiş, eskiyen bir zamanın kıyısına demir atmış bekliyorum. Kanamıyor artık bedenim .Acımıyor da…

Kapatıyorum yine gözlerimi…Gülümsüyorum. Yol uzasa diyorum… Tren uzadıkça uzasa. Her vagonda bir parçamız olsa. Büyüsek… Büyütsek yine bizi… 

Mevsimler değişiyor ve ben güneye yol alıyorum. Sarıya dönük renklerime dönüyorum. Vaktimi sonbaharın kalbine giden yola doğru kilitliyorum. Üşüyorum.. Üşümem büyünün bozulacağına korkmamdan oysaki… Kulağımda çınlıyor trenden ‘’ Napoliiii’’ diye bağrılışı… Şarkı bitiyor… Açıyorum gözümü. 

 Şarkı bitiyor ama gökyüzü yine gülümsüyor yüzüme. Aklına hasret kaçan mavi sesiyle bırakıyor ıslıklarını rüzgârına…Ben mi ; Dudağımı yuvarlayıp, rüzgarın ıslığıyla çalıyorum yine mızıkamı... Damien '' Cheers'' diye en içten sesiyle eşlik ediyor zamanıma...

Her şey geçiyor;
Zaman geçtikçe ve eskidikçe büyüyor,
Ve büyüdükçe iyileşiyor yaralar... 

Duamı tekrarlıyorum: ''Her şey geçer zamanla,  hadi sen ruhunu toparla...''


Sevgiler...

JESS

6 yorum:

  1. Her şey geçer zamanla, hadi sen ruhunu toparla...

    :) güzel dua

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler canım... ve sevgiler sana ve güzel eşine :*

      Sil
  2. Ölümden başka her şeye çare var.Dediğin gibi her şey geçer...

    YanıtlaSil
  3. Aynen kuzum 😊 yeter ki sevelim yine 😘

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Ben bunu niye yeni gördüm ki :( teşekkür ederim 💙🎈🤗

      Sil